niedziela, 28 czerwca 2015

2.KONIEC ZŁUDZEŃ

2.KONIEC ZŁUDZEŃ





Tak właśnie wygląda widok z domu naszej kochanej Mikayli.Codziennie gdy wstaje może cieszyć się tym obrazem.




Dzień wolny od pracy można spędzić tylko unosząc się na wodzie.W pobliżu pływa Brady.Mikayla wieczorem wraca do domu.W trakcie dnia udało jej się poznać sekret swojego narzeczonego.Znalazł on sobie inną kobietę, Sally Trevor.Miki spokojnie czekała na jego odwiedziny.Gdy tylko usłyszała dźwięk otwieranych drzwi wybiegła z sypialni.

-Nie chciałbyś mi może czegoś wytłumaczyć?-zapytała cała roztrzęsiona.
-Ależ kochanie, o co ci chodzi?-spytał niewinnie robiąc słodkie oczy.
-Przestań!!! Ja wiem o Sally!!!-krzyknęła Miki na cały głos.


Podeszła do niego i uderzyła w twarz.Brady chwycił się za policzek.
-Długo jeszcze miałeś zamiar tak żyć?!-wrzasnęła Mikayla.
-Mikuś to nie tak jak myślisz...-Brady zaczął się do niej zbliżać i usiłował przytulić , jednak dziewczyna była szybsza.


Wdała się z nim w bójkę po czym z zadowoleniem mogła stwierdzić że wygrała.Brady podniósł się z podłogi i wyprostował plecy.
-Jak możesz dawałem ci wszystko...
-Oprócz wierności.-stwierdziła Mikayla.-Ja nigdy,słyszysz?NIGDY,nie pomyślałam o tym żeby zdradzić cię z kimś innym.




-Mikayla...-szepnął Brady.-Daj mi jeszcze jedną szansę...
-Nie zasługujesz na nią.To koniec Brady.-powiedziała stanowczo dziewczyna.
-Koniec?-ciągle jeszcze nie dowierzał,że to się dzieje.
-Koniec nas.-westchnęła Miki.-A teraz wyjdź.
-Ale...-zaczął Brady.
-Wyjdź i nie wracaj bo wezwę policję.-zagroziła wskazując na drzwi.Chłopak wyszedł spoglądając w nadziei że ciągle jeszcze zmieni zadnie.Ale ona nie zmieniła.Mikayla postanowiła znaleźć sobie kogoś innego z kim będzie naprawdę szczęśliwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz